مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-21اجتماعي

دروازه عاشقی|مرز شلمچه آماده میزبانی از زائران به صورت شبانه روزی است


فرماندار ویژه خرمشهر با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در مرز شلمچه برای تردد زائر وجود ندارد، گفت: مرز اکنون باز است و زائران می توانند به صورت شبانه روزی تردد کنند.

- نادر عمیدزاده فرماندار ویژه خرمشهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به آمادگی کامل برای میزبانی از زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، اظهار کرد: ستاد ملی، استانی و شهرستانی اربعین حسینی و همچنین استان ها و شهرهای معین از مدت ها قبل کار فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات لازم جهت تردد آسان و روان زائران اربعین حسینی را آغاز کردند.

  وی عنوان کرد: امسال با توجه به گرمای هوا، برای نخستین بار در مسیر منتهی به مرز شلمچه احداث سایبان و مه پاش در دستور کار قرار گرفت، از طرفی دیگر تمامی مواکب مجهز به سیستم خنک کننده خواهند شد.

  فرماندار ویژه خرمشهر گفت: امسال نیز سیستم فاضلاب مسیر مواکب در مرز شلمچه انجام شد که از اقدامات خوب زیرساختی به حساب می آید.

  عمیدزاده با اشاره به همت و تلاش جدی و قابل تقدیر مواکب برای میزبانی از زائران اربعین حسینی، بیان کرد: دولتی ها باید در این آزمون مهم، توجه جدی به زیرساخت ها داشته باشند، مواکب کار پذیرایی و اسکان زائر را انجام می دهند اما دستگاه ها باید از این امر حمایت و پشتیبانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عاشقی|مرز شلمچه آماده میزبانی از زائران به صورت شبانه روزی است

دروازه عاشقی|مرز شلمچه آماده میزبانی از زائران به صورت شبانه روزی است